storskurning d:

Tjoho, idag försov jag mej IGEN! Helt otroligt! klockan ringde kl åtta men jag vakna kl fem i elva. liiiiite tröttit tröött eller? x'o
jaja går upp iaf och flummar lite me lillbrorsan! xP
tvingade mej ut och började skura pumpis box! :) blev kul när man väl va kvar och såg att väggen faktiskt var ljusblå och inte bajsbrunblå x) riktigt nöjd att jag gjorde det! för ja ska måla om lite, den ljusblå färgen är nästan bortskavd så ska fixa det! samt måla över det som den jekla fisen har gnagt på! gnagt sönder hela väggarna nästan juu! :(
aja, när man va klar med det blev det lååångvila, var helt slut i armarna! :o spagettiarmar näästan x'$
hehe, efter vi hade ätit så åkte vi till pump och de andra!
vi red ut, som vanligt x) pump taktade och försökte slippa undan arbetet, men jag blev envisare för deeet! så jag böjde och snirklade runt på vägen, halvhalter, skänkelvikning o s v. tillslut tuggade hon på bettet och trampade under sej alldeles lagom! :)
en hetsig runda, moonli taggade som bara den x) riktigt kuligt när vi skulle galoppera en gång, varken jag eller mamma visste det. tardii och ulrika drog iväg och jag satt utan stigbyglar och med långa tyglar x) pump tog ett stort skutt iväg och sen full galopp, där satt jag utan stigbyglar och fladdrande tyglar med en ponny som bara skulle förbi tardii x) satt kvar men gick bara inte att samla ihop henne x/
haha, aldrig mer! nästan livsfarligt. (tror de lär hända resten av livet, iaf när jag rider moonli xd)
inge mer nu!
nattinatti!<3

här kmr finaste bilden från gårdagen :)
//fanny
(kom ihåg, förbjudet att ta bilder, fråga först)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pumpaponny

Fanny|Åberg & Pumpan|Moonlight

RSS 2.0