Moonlight!(L)<3

Min älskade flygande holländare och raketpumpa!(L)<3

wahahaha x)
pumpis har fått två nya smeknamn!
raketpumpa endast för att hon är som en raket så fort man galopperar i skogen x) å rätt gulligt de me :)<3
flygande holländaren för att hon kommer från holland från början, och för att hon har vart så jäkla galen de senaste ridturerna x)
mitt älskade lilla pumpahjärtegryn!(L)<3
-
aja, ridturen gick väl bra!
fick göra många halvhalter för att lugna henne, mulrade lite och blixtrade en gång så hon blev lite uppspelt!
Sen hävde regnet ner så då trava hon på för att slippa regnet xP och för första gången drog hon inte iväg över våran galoppäng och vår galoppväg! hon kunde trava normalt medans dom andra galopperade ;p
-
haha hon va så himla gullig när jag skulle hämta henne från hagen! först vägra hon komma och då tog vi tulas och tardii istället. när jag kom tillbaka gnäggade hon och kom galopperande!(L)
hela mitt hjärta Exploderade av lycka! allt är så jävla underbart!<33 hon fick hur många godisar som helst! bortskämda pumpehjärta!<3
..
min pumpis delar mitt hjärta, första gången på evigheter som hon delar det med någon annan!<3
älskar min pump(L)
älskar Min anton!<3
-
pusselipuss! ;d



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pumpaponny

Fanny|Åberg & Pumpan|Moonlight

RSS 2.0