gräsklippning och stubbåkerinvigning :D

Wahahaha!
FÖRSOV MEJ IIINTTEEE idag!! :D:D hurra, gick upp vid åtta och åkte till hestarna vid nio!
vi red iväg och in i skogen krånglade oss ut till en underbar helt jäkla perfekt åker :)<3
pumpkin va så himla duktigt, sadlade ju av och red barbacka på åkern! ALDRIG rida åker med sadel asså! ;d
jaja när jag hade jobbat henne lite så testade jag tardii! fyfasen vilken känsla, skithög och värsta limousinen juuuu! :OO<3 underbart, men i galoppen så var det mkt ben ; )
sen testade jag imsan, sån himla mjuk trav och galopp, och hon var ju jättelyhörd och känslig i munnen!
sen påvägen hem så galopperade vi på en till åker och pumpan fick ett ryck och bara kastade sej iväg UTAN förvarning : / hahahahaaah! gick lite fööör fort men xp<3
Men efter ridningen så "bada" jag pump med linischampo! är nog bra för hennes leder! ;)
hm, kom hem och började klippa gräs överallt! sen så fick bikini åka på och hoppades på att bli lite brun!(L)<3
så nått litet kilo kanske man gick ner idag! hoppas så! ska nog börja jogga i höst med min pumpa! alldeles perfekt!
och imon blir det cykla till jullanbullan :p sheetkul!
men nu ska jag faktiskt gå!
kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pumpaponny

Fanny|Åberg & Pumpan|Moonlight

RSS 2.0