försov mej igen... x)

jaa, idag blev det skura box, det enda jag hann med eftersom jag försov mej. ja IGEN! helt galet! okej imorrn lovar jag att jag går upp kl. nio annars.. ja då blir jag galen! x)
men skurade iaf imsans box, fyfasen vilken lortis x)<3

gjorde inget mer typ, åkte till pumpahjärtegrynet såklart, blev vila idag!
en liiiiiiiteeeen bildbomd :)<3

älslingpumpan!
lite tjock kanske?
puump genomsöker varenda liten bit av mej, kanske finns en godbit där x)<3
mitt hjärta värker så fort jag ser min pump!<3 hon är min bara min, svårt att fatta att hon ÄR MIIIN!
nästan som att vara kär, men ändå inte! hon är lixom min syster och bästavän känns det som!
älskar dej oerhört mkt mitt pumpahjärta!<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pumpaponny

Fanny|Åberg & Pumpan|Moonlight

RSS 2.0