barbackaridning ! d:


men det gjorde jullan! x) så typiskt! aja, cykla till jullan och hängde med henne till bläsen!
trickträna honom där och jag fotade som vanligt, ska nog bli fotograf! Seriöst..om jag nu blir seriös nån gång :'|
aja, sen hade jullan glömt nyklarna till cykeln. så vi gick från arentorp till mina ponnis. där skämde vi bort dom med hemmeodlade morötter! ;)
Och sen så testade julia att buga tulas! Hon bugade på första försöket! Helt WOOW! Aldrig gjort det förut och går ner så bra att hon har fått en start på ligg oxå! Helt otroligt :))<3
Jag fotade allt så ni ska få se! :d
hm, sen när vi mysat klart GICK vi hem till julia. Fyfasen va jobbigt xd
haha sen så gick/cyklade vi hem till mej, hon sover här tills imon d:
mja, sen så drog vi till pumpan (igen), och red ut!
jag red barbacka hela rundan, så nu får jag väl träningsvärk. xD men det gick bra, hon gick i form och var väldigt frammåtbjuden!
Fyfasen, äntligen har jag kommit på vem som attackerar mej på sfgame! Isac! förlorat hur mycket guld och ära som helst! seriöst, hade guld över hundra, sen hade ja 88 guld när jag loggade in idag! xI Hur f'n kan man va level 18 så fort? :(
Lite bilder..

Julia och Tulas !
Jag och pumpkin!<3
Min supersnygga rid-outfit! x) och specialutrustning för ridning med schabrak!
*dissa mina ben*
//Fanny!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pumpaponny

Fanny|Åberg & Pumpan|Moonlight

RSS 2.0