9 augusti !

haha, jag är OMÖJLIG, försov mej idag oxå, skulle upp 8-9 kom upp vid elva typ! :/
när jag VÄL kom upp så hämta vi lillfisen :D<3 mamma linlöpte och sen tog vi ett schabrak och vande honom med att ha den på ryggen och kunna gå. gick SUPER! så duktig, inte ett dugg rädd. en riktig liten tuffis!
vi bestämde att moonlight skulle vila idag, hon har fortfarande kvar sina gallor! hon fick dom i början av sommaren!
min pumpetös! så va där och pussade på tösen min!<33
resten av dagen fixade man här hemma, dammsög mitt rum! helt Otroligt att Jag gjorde det! evigheter sen xp
ni får inga bilder idag, kameran ligger på mitt rum och jag sitter i soffan..orkar inte gå upp helt enkelt x'd<3 jag är bara såååå laaaaat!! skärpning på mej. imorrn ska jag faktiskt gå upp klockan halv nio eller tidigare. ska faktiskt fixa lite med min utrustning! och städa min garderob !! HaHa!
fast undantag om nån vill va :P messa bara!!<3
jaja nattinatti!

/fanny



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pumpaponny

Fanny|Åberg & Pumpan|Moonlight

RSS 2.0