6 augusti :p

todeloo på er :)
söker nån som kan göra en header till mej!! *stavning*
-
idag hände inte mkt! sov till elva så hela dagen försvann xD
vi åkte iaf in till syrran, köpt en ny lägenhet vid gamla ICA ungefär, tuffigt snygg lägenhet :D<3 ruskigt nära mitt hjärta!<33
men senare drog vi till öppet hus på Jultorp Ranch! Ett danskt par har köpt det, skitfint och mysigt ju! Bilder kommer från det..
Fanns två ursöta shettisar, en fux och en svart ;P
och många arab/nordsvensk korsningar, en udda korsning. men dom va snygga! =)
vi stannade väl en stund, fota och så! men vi drog hem en stund käka lite och sen åkte vi till betet och pånnisarna!
Mamma och jag red till travbanan känd som galoppbanan! Cx Tog några varv där, raketpumpan min va pigg men gick oerhört snyggt i form och allt, vilket shockade mej! Första gången på galoppbanan, hon brukar pinna på och sticka för de är så kul men denna gången trampade hon under sig ordentligt och krökte en aning på nacken! Riktigt härligt :P
Imorrn blire barbacka troligtvis x )
-
hände inte mkt mer så nu sitter jag här och nördar!
ett tips, besök www.olympusphoto.bloggplatsen.se gullungen hannas blogg! (L)<3
kram fannsan! ;P

gjorde en enkel variant för att slippa ladda upp flera x)
kram då!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pumpaponny

Fanny|Åberg & Pumpan|Moonlight

RSS 2.0